O wykładowcy

Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego, kierunku Zarządzanie i Marketing. Od ponad 20 lat pracuje zawodowo w pionach handlu i marketingu firm z różnych branż. Doświadczenie zdobywał zarówno w mniejszych (rodzinnych) biznesach, jak i dużych spółkach kapitałowych. Pozwala mu to na wszechstronne spojrzenie na budowę, strukturę, organizację i działanie podmiotów, zarówno z sektora usług, jak i produkcji, czy dystrybucji.

W Uczelni Nauk Społecznych prowadzi zajęcia z obszarów marketingu usług oraz planowania i wdrażania strategii w organizacjach. Jest opiekunem praktyk na specjalności Organizacja i zarządzanie w usługach społecznych i edukacyjnych. Pracuje również w uczelnianym Dziale Marketingu i Promocji.

Prywatnie pasjonat seriali SF, gier RPG i CRPG, zaś zawodowo zwolennik orientacji marketingowej w zarządzaniu i koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu.