O wykładowcy

Pedagog w zakresie wychowania przedszkolnego i nauczania początkowego, nauczyciel dyplomowany. Posiada pierwszy stopień specjalizacji zawodowej w zakresie nauczania początkowego. Wykładowca i opiekun praktyk studenckich w UNS (od 2014), wicedyrektor szkoły podstawowej ogólnodostępnej (od 2007), terapeuta pedagogiczny, edukator, terapeuta EEGBiofeedback, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, nauczyciel przedszkola, członek Zarządu Łódzkiego Oddziału Polskiego Towarzystwa Dysleksji, członek Łódzkiego Towarzystwa Pedagogicznego. Od 2007 sprawuje nadzór pedagogiczny oraz przewodniczy komisji kwalifikacyjnej na stopień nauczyciela kontraktowego. Jest zastępcą przewodniczącego szkolnego zespołu egzaminacyjnego. Ma w swoim dorobku program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w świetlicy terapeutyczno-profilaktycznej dla dzieci ze SPE. Kierownik studiów podyplomowych terapia pedagogiczna, CRiE w Łodzi. Od lat dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem  ze studentami, nauczycielami i rodzicami w ramach szkoleń rad pedagogicznych, kursów doskonalących, projektów, warsztatów i konferencji. Autorka artykułów wielu artykułów naukowych. Interesuje się wpływem środowiska na trudności szkolne. Prowadzi badania dotyczące stosunków interpersonalnych w grupie rówieśniczej ze szczególnym uwzględnieniem uczniów dyslektycznych.